پوزیشن پست داک در رشته گرافیک کامپیوتری

دسته بندی: عمومی

2020/06/22


Postdoctoral Researcher in Computer Graphics

مرکز فناوری اطلاعات رسانه ای ETH مکانی است که شما در تقاطع برنامه های تحقیقاتی و صنعتی کار خواهید کرد. ETH به همراه شرکای صنعتی خود، فناوری های رسانه ای آینده را می سازد. برای دستیابی به این هدف، این مرکز موقعیتی را برای کار در زمینه نوآوری های فناوری در تقاطع فناوری رسانه، روزنامه نگاری دیجیتال و طراحی فراهم می کند. برای پیوستن به تیم بین رشته ای ETH، موقعیتی را به عنوان یک ریسرچر پست دکترا در رشته گرافیک رایانه ای ارائه می دهد.

 

درباره پوزیشن

شما مسئولیت 1تا 2 پروژه تحقیقاتی کاربردی با تمرکز بر تأثیرات احتمالی را برای شرکای صنعتی دانشگاه خواهید داشت. شما باید در حال توسعه الگوریتم ها و سیستم های جدید و همچنین سازگاری پیشرفته ترین سطح با چالش های خاص در صنعت باشید. روشهای جدیدی ایجاد خواهید کرد که تأثیر مستقیمی بر صنعت رسانه ای (سوئیس) داشته باشد. برای این کار، شما با مهندسان تحقیقاتی همکاری خواهید کرد که تحقیقات شما را درمورد نمونه های اولیه نرم افزار پیاده سازی کنند. شما در هر ترم 1 الی 3 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین کارورزان پشتیبانی پروژه ها را نظارت خواهید کرد. بسیاری از پروژه های این مرکز میان رشته ای هستند و در تقاطع یادگیری ماشین، گرافیک کامپیوتری و بینایی ماشین و پردازش زبان طبیعی قرار دارند. شما در حال کار روی پروژه هایی مانند سنتز ویدیو بر اساس فناوری هایی مانند تقویت چهره محرک صوتی یا ارائه متن از محتوای AR خواهید بود.

 

پروفایل موردنیاز

  • دارای مدرک علوم کامپیوتر یا زمینه های مرتبط (به عنوان مثال مهندسی برق و علوم محاسباتی)
  • آشنایی اثبات شده در زمینه گرافیک کامپیوتری یا بینایی ماشین (به عنوان مثال دارای نشریاتی در ژورنال هایی مانندSIGGRAPH ،Eurographics ،TOG ،ICML ،NeurIPS باشید)
  • علاقمند به کار بر روی پروژه های تحقیقاتی کاربردی در تقاطع بین دانشگاه و صنعت
  • مهارت کافی در ارتباط  کلامی و نوشتاری به زبان انگلیسی
  • تجربه در سرپرستی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد یک مزیت محسوب می شود
  • صحبت کردن به یکی از زبان های ملی سوئیس یک امتیاز اضافی است: آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی یا رومانیایی

 

مدارک مورد نیاز

  • کاور لتر: یک بیانیه یک صفحه ای یا کمتر درمورد ریسرچ اینترست های خود و بیان عواملی که سبب انگیزه برای پیوستن به این پوزیشن می شوند.
  • CV و لیست پابلیکیشن ها
  • نمرات دانشگاهی

از طریق لینک درخواست همین حالا برای این پوزیشن اپلای کنید.


منبع : https://en.academicpositions.fi/

دیدگاه کاربران